מכבי ממשיכה להתרחב במודיעין עילית

עפר גדנקן No Comments on מכבי ממשיכה להתרחב במודיעין עילית

בשורה לתושבי העיר מודיעין עילית: מכבי שירותי בריאות מרחיבה את שעות הפעילות במספר מוקדים בעיר לטובת החברים על מנת לאפשר נגישות וזמינות מרביים • אלה המקומות שיהיו פתוחים רצוף במשך היום ויעניקו שירותי בריאות מקצועיים על ידי מיטב המומחים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במכבי פועלים כל העת להנגשת השירותים והרחבת הזמינות לטובת החברים במודיעין עילית. עם החזרה לשגרה הברוכה, שעות הפתיחה של המוקדים במכבי ברחבי העיר מתרחבים ומאפשרים לקבל שירותים מתקדמים בזמינות מרבית על ידי מיטב המומחים. הרחבת השירותים ושעות המענה באות כחלק מתפיסת השירות של מכבי הרואה חשיבות רבה במתן מענה מקצועי יעיל ונגיש.

בנוסף לפעילות הברוכה שמתקיימת במהלך השנה כולה במרכזים הרפואיים של מכבי בעיר, הוחלט בעת האחרונה על הרחבת שעות הפעילות במרפאות בעיר לתועלת התושבים חברי מכבי. כחלק מהחלטה זו, הורחבו שעות הפעילות בכמה מקומות במטרה לאפשר שירותי בריאות מותאמים לאוכלוסייה רחבה ככל הניתן. במסגרת זו, מעתה מעבדת בדיקות דם ושירותי מעבדה יהיו פעילים גם בשעות אחר הצהריים כמו גם פעילות מרפאת האחיות ושירותי המשרד יהיו פתוחים באופן רצוף מהבוקר ועד הערב. בנוסף, בתי המרקחת ברחבי העיר יהיו פתוחים מהבוקר עד הערב ברציפות – בשורה משמעותית לתושבים שיוכלו להגיע בשעות הנוחות להם וגם הרחבנו את שעות פעילות מוקד הנשים במהלך היום.

במכבי שירותי בריאות ממשיכים להוביל בזמינות ומצוינות במתן שירות לתושב בכל העת על מנת לאפשר עד כמה שאפשר את נוחותם של הלקוחות. הרחבת שעות הפעילות במודיעין עילית הינה חלק ממעטפת מקיפה ומלאה של שירותי בריאות מתקדמים המוענקים לחברי מכבי על ידי מיטב הרופאים המומחים בכל תחומי הרפואה

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "זמינות, נגישות ומקצועיות הם נדבך משמעותי בתפיסת השירות שלנו במכבי. מעטפת השירות המותאמת אישית לחברים שלנו מאפשרת לנו להציע להם שירות מצוין בפריסה רחבה  ובזמינות מרבית. השקענו משאבים כספיים ומחשבתיים רבים במטרה לבחון את הצרכים הייחודיים של תושבי מודיעין עילית והרחבנו את השירות לרווחת החברים. נמשיך לפעול במרץ כשלנגד עינינו שיפור איכות ובריאות חיי חברינו"

מר עוז וולף, מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי: "גידול האוכלוסייה, תוך שמירה על שאיפה למצוינות בשירות ובמקצועיות, הובילה אותנו להחלטה להרחיב את שעות הפעילות בסניפים ובבתי המרקחת לטובת אלפי חברי מכבי שירותי בריאות. אנו רואים חשיבות רבה בזמינות לכל חבר. חשוב לנו לאפשר לכל מי שחפץ – לדגום דם גם בשעות אחה"צ או לקנות איזו תרופה שהוא צריך במהלך היום כולו. בין אם נוח לאנשים לבוא בשעות הבוקר דווקא ובין אם נוח להם לבוא בצהריים – אנו מאפשרים זמינות מרבית".



0 תגובות